Demoty

Napisane przez dnia 19 października, 2014 w Fitness | Brak komentarzy

Sport w ciąży

Wszyscy wiemy, że sport to zdrowie, a zwiększenie codziennej aktywności fizycznej nie tylko korzystnie wpływa na naszą wagę i wygląd, ale również i samopoczucie oraz poziom energii. Jak sytuacja wygląda w ciąży. Czy faktycznie ćwiczenia ciążowe też korzystnie wpływają na kobietę i jej dziecko. Jaka aktywność fizyczna jest wskazana podczas tych dziewięciu miesięcy.



Sport w ciąży raczej może…

Sport w ciąży raczej może przynieść przyszłym mamom mnóstwo satysfakcji oraz zapewnić też pewnego rodzaju rozrywkę. Taka aktywność fizyczna oczywiście zalecana jest generalnie w ciąży, jednak jej rodzaj zależy trochę od tego, który to tydzień ciąży. Dyscyplinę oraz ogólną intensywność ćwiczeń trzeba podczas trwania ciąży dobierać bardzo rozsądnie oraz z pewną też dozą ostrożności, aby nie zaszkodziła ona mamie oraz jej dziecku. Generalnie zaleca się tutaj spacery, które pozwalają się dotlenić oraz odprężyć. Taki ruch jest idealny nawet i dla najmniej aktywnej kobiety ciężarnej. Pamiętajmy o regularności i nie rezygnujmy z nich, gdy pogoda już nie jest taka idealna. Ważny jest tu odpowiednio dobrany strój, który po prostu ochroni nas przed chłodem bądź przegrzaniem, a przy tym jest przewiewny oraz luźny.

Galeria

Świetne jest również pływanie. To wprost doskonały trening dla całego naszego układu naczyniowego. Odciąża on zmęczony kręgosłup oraz pozwala przy tym zwiększyć ogólną wytrzymałość mięśni i to bez nadmiernego wysiłku. Dodatkowo chroni on stawy, które to w ciąży bardzo często są znacznie bardziej narażone na różne kontuzje. Przy tym w pierwszych miesiącach trwania ciąży najlepiej tu sprawdza się po prostu pływanie żabką, a później już najwygodniej jednak jest na plecach. Kobiety zagrożone infekcjami dróg moczowych raczej nie powinny jednak korzystać z takich publicznych pływalni oraz innych zbiorników wodnych.

Cena waluty

Wykresy walut - 50 ostatnich notowań
CHF - Frank szwajcarski
Wykres kursu waluty CHF

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>