Demoty

Napisane przez dnia 16 maja, 2014 w Fitness | Brak komentarzy

Ćwiczenia a miesiączka

Każda kobieta, bez względu na wiek marzy o płaskim, jędrnym brzuchu, podkreślonym obcisłą bluzeczką lub sukienką, przykuwającym wzrok mężczyzn. Niestety tylko nieliczne panie mogą pochwalić się nienaganną sylwetką, będącą obiektem zazdrości, a nawet zawiści konkurentek. Płaski i jędrny brzuch zwykle jest efektem odpowiedniej diety i ciężkiej pracy nad budową sylwetki w siłowni lub domowym zaciszu.



Coraz więcej kobiet odwiedza dietetyczki, siłownię, basen…

Coraz więcej kobiet odwiedza dietetyczki, siłownię, basen czy osiedlowe kluby, w których może nie tylko pozbyć się zbędnych kilogramów, tzw.” wałeczków tłuszczu”, ale również poprawić poczucie własnej wartości. Utrata” brzuszka” jest szczególnie ważna dla młodych mam, które dopiero co urodziły maluszka i pragną jak najszybciej powrócić do rozmiarów sprzed ciąży. Kolorowe czasopisma, poradniki, specjalne płyty znanych mniej lub bardziej znanych sportowców czy instruktorów sportowych z pewnością pozwolą wypracować własny system ćwiczeń na płaski brzuch, które wymagają dosyć sporego wysiłku ze strony pań. Niestety raz w miesiącu przychodzi moment, kiedy panie zostają niemal zmuszone do przerwania ulubionych ćwiczeń, a wszystko za sprawą miesiączki, często dotkliwej i bolesnej.

Menstruacja nie jest wprawdzie chorobą i nie…

Menstruacja nie jest wprawdzie chorobą i nie wyklucza różnych form aktywności fizycznej czy wyważonych, racjonalnych ćwiczeń podczas okresu, ale w pierwszych dwóch – trzech dniach lepiej zrezygnować z nadmiernie wyczerpujących ćwiczeń na płaski brzuch, które mogą wręcz nasilić dolegliwości związane z menstruacją. Warto zastąpić je spokojnym spacerem po bliskiej okolicy, jazdą rowerem, pływalnią lub inną, bardziej wyważoną formą aktywności.

Cena waluty

Wykresy walut - 50 ostatnich notowań
CHF - Frank szwajcarski
Wykres kursu waluty CHF

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>