Demoty

Napisane przez dnia 4 lipca, 2011 w Fitness | Brak komentarzy

Ćwicz w ciąży

Kobiety, które przed zajściem w ciążę uprawiały sport, prowadziły aktywny tryb życia, podczas ciąży często unikają wysiłku fizycznego, obawiając się poronienia. Tym bardziej ćwiczenia w czasie ciąży są unikane przez kobiety, które dotąd nie zajmowały się sportem.



Galeria

http://www.pampers.pl/cwiczenia-fizyczne-w-czasie-ciazy

Foto: pixabay.com

jazda konna

Foto: pixabay.com

Tymczasem ćwiczenia ciążowe są polecane przez lekarzy, pozwalają na przygotowanie do wysiłku związanego z porodem, nie dopuszczają do nadmiernego przyrostu tkanki tłuszczowej, wreszcie poprawiają kondycję fizyczną i samopoczucie ciężarnej. Ćwiczenia ciążowe nie powinny być zbyt intensywne, ale za to regularne. Zalecane szczególnie ćwiczenia wzmacniające dno macicy, ćwiczenia rozciągające oraz joga. Ćwiczenia dla ciężarnych kobiet mogą być prowadzone na basenie, bo wykonuje się je bez większego wysiłku. Natomiast zabronione są sporty mogące spowodować upadek i zagrażające ciąży. Są to na przykład jazda konna czy narciarstwo. Ćwiczenia ciążowe nie powinny doprowadzać do zmęczenia, tempo nie powinno przekraczać 140 uderzeń na minutę. Należy unikać długotrwałych ćwiczeń w pozycji na brzuchu oraz na plecach.

Cena waluty

Wykresy walut - 50 ostatnich notowań
CHF - Frank szwajcarski
Wykres kursu waluty CHF

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>